PILGRIMAGE



BAND NAME: Pilgrimage
GENRE: Unblack Metal
STATUS: Unknown
LOCATION: Slovakia (Bardejov, Prešovský kraj)

Formed in 2009. Went on hold in 2014. Makkabi made a post on Facebook in December 2016 that the band might become active again, but so far, no updates.

Last-known contact:
s.kladivov [AT] gmail [DOT] com

Lineup:
Rot (ex-Rotting Grave) - All instruments, Vocals (early), All instruments (later)
Makkabi - Vocals

Past members:
Matthew - Drums
Tatiana - Guitars
Otep - Guitars, Keyboards

Links:
Official website / Webnode.sk
Facebook
YouTube
Bandzone

Discography:


Premohol brány pekelné (demo, 10 March, 2010, Independent)
Format unknown

1) Mrazivy zvuk zvonov krajinou sa rozlieha
00:44, lyrics
Mrazivy zvuk zvonov krajinou sa rozhlieha
kajat sa vyzyva, v popole seba najst
seba sameho, bo pycha na ludí dolieha
Prach si a na prach sa obratis !


2) Premohol brány pekelné
4:28, lyrics:
zacina sa ukrutny Boj !
opaste sa slovom pravdy
v ruke s mecom istoty
a sekerou spravodlivosti

znicime legie satanske
vyckame do prichodu slávy nebeskej
tuto vojnu vyhrame
pravdy nikdy sa nevzdame

my sme bojovnici Krista
kral pre ktoreho bojujeme
svojou smrtou zvítazil
premohol brany pekelne

tajomstvo pravdy v knihe je ukryte
zjavene bude v¹etkym
no ti ktori ho neprijmu
odsudia sa na smrt vecnu

v temnote zaziari svetlo
a uzru luce slnecne
srdcia spravodlivych
nezhynu na veky vecne

my sme bojovnici Krista
kral pre ktoreho bojujeme
svojou smrtou zvítazil
premohol brany pekelne

nech satan zhori vo svojom plameni !
vitazstvo Krista potvrdene je naveky...


3) Kamenný gotický chrám
5:28, lyrics:
bludim lesmi karpat v samote
krasu majestatu lesneho obdivujem
dielo Najvyssieho chvalim
na pokraj lesa prichadzam
...
oci moje uzreli Kamenny goticky chrám
zabudnuty a opusteny machom orasteny
konarmi stromov obklopeny, ludmi nepochopeny
krutost starych casov, strach ludi poznal
...
idealy moderneho sveta
klamlive su a falosne
bez Boha zivot zit
sam sebe bohom byt

putnik pravdu hlada
no nenachadza v tomto svete
bezbozné lzi na neho cíhaju
a on musi neustale bojovat

oci moje uzreli Kamenny goticky chrám
zabudnuty a opusteny machom orasteny
konarmi stromov obklopeny, ludmi nepochopeny
krutost starych casov, strach ludi poznal

myslienky jeho plne su pochybnosti
o stvoreni a dovere v neho
zatvorit za sebou dvere zodpovednosti
otvorit ich vplyvom svetskych žiadosti

oci moje uzreli Kamenny goticky chrám
zabudnuty a opusteny machom orasteny
konarmi stromov obklopeny, ludmi nepochopeny
krutost starych casov, strach ludi poznal

zivot putnika ale niekto zmenil
poslal svojho jednorodeneho syna
vykupil ho z rise smrti vecnej
ludsku pychu, pokorou porazil

v kamennom chrame
put svoju koncim
vsetko ale este len zacina...


4) Upadł wieki Babilon (Fire Throne cover)
3:07, lyrics:
Upadł wieki Babilon ...
Królestwo Szatana, zostało zniszczone,
Nadchodmi Jezus, pan panów, król królów,
Jezus zwycięzca nad diabłem,
Jego krew oczyszcza mnie zawsze,
Upadł wieki Babilon



Čierny drozd (demo, 18 September, 2010)
Format unknown

1) Slova Stvoritela posobia laskou a mocou
3:23, lyrics:
Jeho slova su ako kladivo,
banicke kladivo,
ktore rozrazajuc skaly
nachadza drahy kov.

Kladivo moci,
kladivo lasky...

Ako kovacske kladivo,
ktore prekuje ich mece na radlice
a ich ostepy na vinarske noze.

Kde vladla hroza vojny,
zavladne mier.

2) Cierny drozd
5:32, lyrics:
Kracam lesom do svatyne
obetovat pravidelnu obetu
nasim bohom slovanskym.

Pralesy zijú svojim zivotom.
Sme jeho sucastou oddavna,
nepozname iny zivot.
Diva zver je nasou potravou,
obilie zlatne na poliach.
Bojujeme spolu
a pijeme medovinu.

...kdesi vysoko v korunách stromov
spieva cierny drozd
svoju piesen smrti
a moj ciel sa meni

Oznaceny kolesom vecnosti,
kolobehu zivota, chystam sa umriet,
podla vole starych bohov
pripojit sa k predkom.

...taka je vola bohov
posolstvo cierneho vtaka.

Stupam dalej do svatyne.
Tuzim ist s radostou,
ale ona sa meni na zial.
Ked chcem s veselym srdcom
ako obet bohom,
preco mam v srdci zufalstvo?

...zastal som a premyslam
ked tu cierny drozd
sadol predo mnou na zem.

Jeho mily pohlad dietata
akoby mi vravel:
„Mam ta rad, priatel moj...“

Padam na kolena
poèujuc jeho hlas:
„Ti, co pytaju tvoj zivot,
nie su bohmi,
ich vodcom je otec klamstva.
Vezmi, co davam..“

Pravdive su Tvoje slova,
ktore vravel cudzi knaz.
Nas zivot konci v smrti.
U nasich bohov nie je zivot,
ved su len z dreva
a priroda sama nema moc.

Dotkol sa ma svojou mocou,
svojou laskou v prirode.
Jeho Duch ma naplna,
odteraz budem zit vo vztahu,
s Bohom.

..znova stupam do kopca
teraz vsak nie k cloveku
cierny drozd ma vedie
k stretnutiu so Stvoritelom.

Pozeram hore
a vidim novy den,
novy zivot.
Toto je naozajstne

znovuzrodenie...

3) Cierny kov prinasajuci smrt a zivot
5:18, lyrics:
V slovanskej zemi narek
Nepokoj pada na narod
Zeny deti do narucia beru
Muzi zbrane chystaju
Utekajte, krestania idu

Mocne vojska v tmavych plastoch
S mecmi z cierneho kovu
Dobyvaju poslednu pevnost pohanov
Konci sa doba slobody prirodnych narodov

Black metal
Klince do Kristovych ran
Black metal
Do temnoty halis svoju tvar

Bratia, obetujme bohom
Nech zachrania nas
Nech drzia nase ruky
V boji proti presile

Posledny odpor
Posledne obete
Nacelnik dava svojho syna

Perun, odpovedz nam
V bleskoch ukaz svoju moc

Nevytrhli Slovanov ich bohovia
Kto sa nepodriadil
Bol upaleny

Obloha potemnela
Prisiel stredovek krestanstva

Ukrizovany boh
To nebol On, èo bojoval proti nám
Jezis je predsa bohom lasky
Preco boli Jeho deti take krute

Black metal
Klince do Kristovych ran
Black metal
Do temnoty halis svoju tvar

Ten co ich vsetkych stvoril
Zahynul podobne
Pre vrahov i obete

Boze, skryvas svoju tvar

Za vas som Syna dal

4) Tohu va bohu
3:28, lyrics:
Zem bola neladna a pusta,
Priepast,
Prahlbina..
V temnote

V tme nad prahlbinou
Sa vznasal
Duch Bozi ozivujuci
Nad vodami

Jeho slovom prislo svetlo,
Jeho dychom..
Clovek

...Bez neho nevzniklo nic
Z toho, co jestvuje.

Vratme sa do temnoty
Do pritomnosti Slova
Do blizkosti Ducha
Do svatosti...

Ponorme sa do svatej temnoty
Nech Boh
Spred stvorenia
Premeni
Nase kamenne srdcia...


True Holy Un-Black Metal (EP, 30 October, 2010, Independent)
Format unknown

1) Do hrobu tmaveho
3:16, lyrics:
...Oslavny Zbozny Cierny Kov....

Uz vlozte to telo do hrobu tmaveho, v nom
bude spocivat do dna sudneho.

Odchadzam do hrobu, cez hrob do zahrobia,
konci sa pozemska slava, chudoba.

Svet tento opustam, s vami sa rozlucam
nech vas opatruje mily Pan Boh sam.

Za mna sa modlite, na smrt pamatajte, pride
vam hodina, tiez sem pridete.

Jezis, Svetlo vecne, sviet mi nekonecne,
voved ma do neba: prosim srdecne.


2) Tohu va bohu
4:37, lyrics:
the earth was without form
the deep
in darkness

in darkness over the deep
life-giving Holy Spirit hovered
over the waters

His words came to light,
His breath ..
man

... Do not enjoy anything without
from what exists.

let's go back to darkness
in the presence of Words
near Spirit
in holiness ...

Immerse into the holy darkness
Let God
prior to creation
turns
our hearts of stone ...

His words came to light,
His breath ..
man

... Do not enjoy anything without
from what exists.



Čierny drozd (video)

24 January, 2011, Independent, DVD
3 December, 2016, Independent, YouTube (OFFICIAL)

1) Čierny drozd 5:43


Ad Maiorem Dei Gloriam (album, 5 June, 2011, Independent)
Format unknown

"Album has two parts: 1. Z prachu zeme, 2. Do hlbin lesa"

1) Z prachu tejto zeme
2:57, lyrics:
Z toho istého materiálu ako prach vytvorený som.
Som to isté ako zem, po ktorej chodím.

Na nej žijem, na ňu padám,
stále znovu do prachu si ľahám.

Spolu s bratmi spievať túžim:
„Nech sa z prachu tejto zeme
k Tvojmu trónu povznesieme...“


2) Čierny mor
5:58, lyrics:
Zaslepení blúdili ulicami,
pošpinení krvou,
takže sa nikto nechcel dotknúť ich odevu.
Vyhnite sa, ste nečistí! Tak volali na nich.
Naše ženy boli zhanobené v našich mestách,
naše matky sú vdovami,
sme sirotami bez otca.

Môj výzor stemnel väčšmi ako čerň,
koža na tele mi zvráskavela,
vysušila sa ako drevo.
Lepšie na tom boli tí, ktorých skolil meč,
ako tí, čo zomreli na neúrodu poľa.
Pri skaze ruky našich jemnocitných žien
uvarili naše vlastné deti,
poslúžili im za pokrm.

Dcéra môjho ľudu je krutá,
horšia ako šakaly na púšti.
Dojčaťu sa od smädu
lepil jazyk na podnebie.
Deti pýtali chlieb,
ale nebolo toho, kto by dával.
Tí, čo jedávali lahôdky,
hynú na uliciach.
Tí, čo boli vychovaní v purpure,
ocitli sa v hnoji.
Vina dcéry môjho ľudu
bola väčšia ako hriech Sodomy...

Priblížil sa náš koniec,
naplnili sa naše dni,
určite nastal náš koniec.
Naši otcovia hrešili a niet ich.
My pykáme za ich previnenia
a pridávame k nim ďalšie...


3) Hniloba
4:13, lyrics:
Človeče,
vstaň a počúvaj, čo ti chcem povedať.
Stoj vzpriamene
a vypočuj si moje pripomenutia:

Keď som ťa stvoril,
dušu do teba vdýchol
dokonale na obraz svoj.
Vôľu slobodnú som ti dal,
lebo taká je potreba lásky.

Rozhodnutie nastalo,
keď si vlastné božstvo vybral si,
pre ohavnú pliagu si sa rozhodol.

Teraz sa trápiš,
pre nemoc zhubnú
padáš znova a znova,
na prach sa obraciaš,
chorobný zánik.

Stvorenie moje,
ukázal som ti svetlo,
ktoré nový život prinieslo.
Čierno biely svet,
svet špiny a ohavnosti
slnečnými lúčmi spálilo.

A človeče,
pachu hriechu sa chráň!
Hnilobu si pamätaj,
v popole a prachu...!

Na kolenách budeš kajať sa,
viny svoje ľutovať,
pokánie činiť
a blížnych svojich milovať...

Chráň sa..
hriechu pachu..

Hnilobu si pamätaj..
v popole..
..a prachu


4) Náreky
9:53, lyrics:
1. Prežívanie vedomia hriechu skrze utrpenie

Nocou stále žalostím,
slzy mi kanú po lícach.
Zostala mi len trpkosť.

Priveľmi som hrešil,
preto som sa stal nečistým.
Poškvrna lipne na okraji môjho rúcha.
Všetci mnou pohŕdajú,
lebo videli moju nahotu.
Klesol som
a nieto toho, kto by ma potešil.
Oheň prenikol do mojich kostí,
som vydaný pustošeniu.
Nariekam a odvraciam sa...

Vystieram svoje ruky,
no nikto ma nepoteší.
Moje oči ronia slzy,
lebo ďaleko je odo mňa môj Tešiteľ.
Pán ma pošliapal ako vo vínnom lise.
Vzoprel som sa Jeho slovu
a On je spravodlivý.
Nuž, počujte všetky národy
a pozrite na moju bolesť:
Mnoho je mojich vzdychov
a moje srdce je zmorené
za všetky moje priestupky...

2. Vnútorný hlas

Volaj zo srdca k Pánovi,
stonaj,
prelievaj slzy,
nech tečú ako potok,
dňom i nocou neustávaj,
nech neochabne zrenica tvojho oka.

3. Božia milosť zjavená zúfalému

Prejavy Hospodinovej milosti neprestávajú.
Nekončia dôkazy Jeho zľutovania.
Každé ráno sú nové,
nesmierna je Tvoja vernosť.

Moja duša vraví:
Môj podiel je Hospodin,
preto budem čakať na Neho...

Dobrý je Boh voči tým,
čo v Neho dúfajú,
voči duši, ktorá Ho hľadá.
Dobré je v tichosti čakať
na Hospodinovu pomoc.

Veď Pán nezavrhuje naveky,
ak zarmúti, zľutuje sa
vo svojej veľkej láske,
pretože neponižuje a nezarmucuje
ľudských synov z rozmaru.

4. Vnútorný hlas

Keď niekto nohami šliape
po všetkých väznených v zemi,
keď sa prekrúcajú ľudské práva
pred tvárou Najvyššieho,
keď sa krivdí človeku pri jeho súdnom spore,
či to Pán nevidí...?

Na čo sa môže sťažovať živý človek?
Leda tak na každý svoj hriech.

Preskúmajme a preverme naše cesty
a vráťme sa k Tomu, ktorý nás stvoril!
Pozdvihnime srdcia na dlaniach k Bohu na nebesiach!
My sme sa spreneverili a boli sme spurní,
a Ty si neodpustil.

5. Prežívanie vedomia hriechu skrze utrpenie

Hrôza a pasca na nás čakala,
spustnutie a skaza.
Môj život umlčali v jame,
privalili ma kameňom,
naliali mi vodu až na hlavu,
takže som povedal: Som stratený!

Skryl si sa v hneve a prenasledoval si nás,
zabíjal bez súcitu.
Skryl si sa v oblaku,
aby k Tebe neprenikla modlitba.
Smeti a odpad si z nás urobil medzi národmi.
Sme poodhadzovaní ako hlinené nádoby,
rozbité džbány z hrnčiarových rúk.
Priveď nás k sebe, Bože,
a my sa vrátime.
Obnov naše dni ako boli za starodávna.
Azda si nás úplne zavrhol?
Tak veľmi sa hneváš na nás?


5) Metallum Atrum Exaltatum et Pium
2:10, lyrics:
Oslavný Zbožný Čierny Kov!

Už vložte to telo do hrobu tmavého,
v ňom bude spočívať do dňa súdneho.

Odchádzam do hrobu, cez hrob do záhrobia,
končí sa pozemská sláva, chudoba.

Svet tento opúšťam, s vami sa rozlúčam
nech vás opatruje milý Pán Boh sám.

Za mňa sa modlite, na smrť pamätajte,
príde vám hodina, tiež sem prídete.

Ježiš, Svetlo večné, svieť mi nekonečne,
voveď ma do neba, prosím srdečne.


6) Dilectio Per Desertum Ascendit
6:33, lyrics:
Colles omnes
humiliavimus.
Excepto unum...

Declivia de Sion
oves pasco
et adventum tuam exspecto.

Per pedes tuas pulchras
leviter viae vadis,

Odoribus flata,
spiritui similem es,
per desertum ascendis...

Preklad:
Láska prichádza z púšte

Vyrovnali sme
všetky kopce.
Okrem jediného...

Na Sionských svahoch
pasiem ovce
a vyzerám tvoj príchod.

Ľahkým krokom
po ceste,

ovanutá vôňou,
podobáš sa dychu,
vystupuješ z púšte...


7) Svadba na samote
5:45, lyrics:
Na zasnežených poliach
pár starých ľudí býva.
V zabudnutej osade
zatvárajú oči.
Ich deň končí.
Niekoľko stromov
na pozdrav vetru kýva.

Dve malé borovice
zasnúbili sa
v mraze zimnej búrky.
Vrásčitá vŕba zaplieta im ruky,
stará borovica mladne
a zastavuje čas.
Smrek červený, opadaný
nad nimi drží stráž.

Čas zastal, no chvíľa ide ďalej.
Jablone stoja v rade,
spájajú konáre,
tvoria alej.
Nebeský veľkňaz je vietor,
obrad vykonáva.
Rodina stromov
svätou sa stáva.

Uprostred polí,
nebo a zem splýva
v roviny biele.
Aj vrany sa radujú
svadobné celé.


8) Strážca divočiny
5:01, lyrics:
Čierna je noc,
moja tvár je bledá
moje oči nepokojné,
krvou podliate.

Blúdiac čiernymi lesmi
v hlbokých skalnatých roklinách
divá zver ma obkľučuje,
napĺňa ma strach.
Ručiace staré jelene,
zúrivosť vyrušených medvedích samcov,
svorky hladujúcich vlkov,
všetko sa okolo mňa zbieha...
Divoké stromy sa nakláňajú nad mojím príbytkom
ukazujúc svoje obnažené tesáky.

Však nie Tvoje stvorenie,
lež vnútorný nepriateľ ma znepokojuje.
Jeho tichý hlas mi dáva nepokoj.

Uprostred noci vravím svojej duši:
„Však si bez hriechu, spi. Čo ťa trápi? Pán bdie nad tebou..“
Nedokážem zaspať uprostred ticha.
Mysľou si však uvedomujem existenciu Stvoriteľa,
Hlbšie než tichý hlas je vedomie,
že niekto bdie nado mnou..

Snažím sa pripomenúť si zvuk Tvojho hlasu,
ako som sa cítil, keď si bol blízko.
Spomínam na časy,
kedy som sa učil Tvoje slová:
„Aj keby som išiel temnou dolinou
nebudem sa báť zlého..“

Čierna je noc,
však v Tvojej tvári
svetlo Tvojich očí
vo mne žiari.

Kráčajúc tatranskými lesmi
stúpam hore Tichou dolinou,
na svahu oproti mne stojí
strážca divočiny..

Hľadíme si navzájom do očí
a Tvoj pokoj napĺňa nielen moje srdce,
ale aj jeho.
Stvorenstvo sa dočkalo návratu synov Božích,
Medvieďatá sa hrajú na tvojich svahoch,
medvedica sa pasie na čerstvej tráve.

Ó, Tatra,
ty symbol nášho kraja,
nech tvoj divoký život
napĺňa pokoj
nestvoreného Stvoriteľa.


9) Trón slávy povstane
5:31, lyrics:
Na šírych rovinách slovenského juhu
ľud pozerá na sever.
Do hlbokých lesov,
ku vysokým Tatrám
upiera svoj zrak
...a svoju nádej.

Pod útlakom náš národ
storočia nariekal.
Trpel a stenal v otroctve a porobe...

Aj moje oči hľadia
tam k vysokým vrchom,
na končiare veľhôr.
V núdzi a trápení sa pýtam:
„Odkiaľ mi príde pomoc?“

Pozerajme vyššie!
Hore nad končiare,
Nad vysoké vrchy!
Vyššie nad nebesá,
K trónu slávy všemocného Boha...

Kto tam môže stáť
na Tvojom vrchu,
na tom svätom mieste?
Kto môže prísť do Tvojej blízkosti?
Do prítomnosti Tvojho trónu?

Len ten, kto je čistých rúk
a nevinného srdca,
koho myšlienky nie sú plné seba...

Nič nečisté tam nevstúpi,
pred tvoj svätý trón.
Nič nečisté,
nič nečisté...

Náš Pán, On je kráľov Kráľ.
Jeho trón bude naveky stáť.
On má všetku vládu a moc.
Náš Pán, On je kráľov Kráľ.

Náš Pán, Ty si kráľov Kráľ.
Tvoj trón bude naveky stáť.
Ty máš všetku vládu a moc.
Ježiš, Ty si kráľov Kráľ.


10) Do hlbín lesa
4:16, lyrics:
Vstúpil som do hlbokého lesa,
do hory, ktorá nemá konca.
Strom stromu odpovedá šumením,
vietor v korunách šepká mojej duši:
„Vznes sa ku mne, je to také jednoduché, také ľahké...“
Zadívam sa hore a nechávam lesnú krásu v raji.
Vznášam sa spolu s Tebou...

V hlbinách lesa ma Tvoj Duch nesie korunami stromov,
v bázni načúvam tichému rozhovoru Trojice:
„Ja dám vysmädnutému zadarmo z prameňa vody života,
budem mu Bohom a on mi bude synom.“


The artwork has been resized.
To view the original 2557x2557 version, click [here].

Slava Bogu!!! (split, 9 July, 2011, Independent)
Format: Digital
Link: ???

Split with Elgibbor.
Later released on Elgibbor's Bandcamp with only his tracks. See his page for more info on that.

3) Pilgrimage - Pustovnik
6:17, lyrics:
V samote putuje Slovanskými lesmi
Obdivuje krásu lesného majestátu
Jeho život ale nie je ľahký
Lež plný nástrah a pokušení

Z vzdialenej studničky vodu pije, lesné plody sú mu potravou
Nocľahom zas ihličím vystlaná posteľ
V mrazivej nočnej hodine bdie a rozíma nad slovami
"Nie len z chleba žije človek"

Ďaleko od živých ľudí, preč od moderného sveta
Ďaleko v hlbinách ihličnatého lesa
Žije opustený muž, sám a bez živej bytosti
Lež spoločníkom mu je palica a tajomná kniha

V samote putuje Slovanskými lesmi
Obdivuje krásu lesného majestátu
Jeho život ale nie je ľahký
Lež plný nástrah a pokušení

Ďaleko od živých ľudí, preč od moderného sveta
Ďaleko v hlbinách ihličnatého lesa
Žije opustený muž, sám a bez živej bytosti
Lež spoločníkom mu je palica a tajomná kniha

Prúd krvi mu steká chrbtom na zem
Matička zem, ktorej nevďační synovia
Hriechom špinia česť a majestát ducha slovanského
Trpí a svojím životom, prosí o odpustenie

Reťaz, obopínajúca jeho plecia zarezáva sa mu do krvi
Zo žíl vyteká posledná krv, krv ktorou chce očistiť svoju dušu
Plášť skrývajúci jeho úbohé nahé telo odviveva vietor
Dlhé vlasy a brada skrýva jeho kameňmi ubitú hlavu

S výhľadom na zasľúbenú zem slovanskú
Vypustil ducha ... Pustovník


4) Pilgrimage - Piesen pokania
3:48, lyrics:
Odpusť mi, Pane,
odpusť, že hreším.
Odpusť mi, Pane,
veď neviem, kde si.

Odpusť mi, Pane,
odpusť mi prosím.
Nechcem žiť bez Teba,
ale neviem žiť s Tebou.

S pohľadom do neba
vystieram dlane.
Biedny a prázdny som.
Zmiluj sa, Pane
.


Logos (single, January, 2013, Independent)
Format: Digital / Bandzone

Written on the artwork:
"Na počiatku bolo Slovo. V ńom bol život a život bol svetlo lúdi."

1) Logos
5:08, lyrics:
V Tvojom mene je naše meno
V Tvojom mene je základ myslenia ľudstva
V Tvojom mene je počiatok stvorenia

Logos je Slovo
Slovo, ktoré bolo na počiatku
Slovo, ktoré bolo u Boha
To Slovo bol Boh

Boh povedal slovo
A vznikol svet
Boh povedal slovo
A vznikol národ

Logos je Ježiš
U Neho je novy začiatok
U Neho je nový život
Ježiš je Boh

U Teba je pôvod Slovanov
V Tebe je slovo pokoja
Ježiš je Slovo Slovanov



Jeziš kráľ (Awesome God) (single, 26 February, 2015, Independent)
Format: Digital / YouTube
Stream (OFFICIAL)

1) Jeziš kráľ (Awesome God) 1:36


Pustovník (UNRELEASED)







English translations:
Pustovnik / Hermit
In solitude travels over Slavonic forests
Admire the beauty of the majesty of the forest
His life is not easy
full of pitfalls and temptations

The remote water wells drinks, and fruits are his food
Bed turn needles lined bed
In the freezing night hour watching and contemplate the words
"Man shall not live on bread alone",

Too far from living people, away from the modern world
Too far in the depths of coniferous forest
He lives lonely man, living alone and without being
His companion is wooden club and the mysterious book

In solitude travels over Slavonic forests
Admire the beauty of the majesty of the forest
His life is not easy
full of pitfalls and temptations

Too far from living people, away from the modern world
Too far in the depths of coniferous forest
He lives lonely man, living alone and without being
His companion is wooden club and the mysterious book

Stream of blood running down his back to the ground
Mother Earth, which ungrateful sons
Sin dirt honor and majesty of the spirit of the Slavic
Suffer and their lives, begs for forgiveness

The chain encircling his shoulders, he cuts into the blood
Of the veins flows the blood of the last, which wants to cleanse the blood of my soul
Cloak hiding his poor naked body, wind take away
Long hair and beard hides his head beaten stones

With view of the promised Slavic Land
... Hermit dies


Piesen pokania / Song of Repent
Forgive me, Lord;
forgive the sins.
Forgive me, Lord;
we do not know where you are.

Forgive me, Lord;
Please forgive me.
I do not want to live without you,
but I can not live with you.

Looking to the sky
I extend the hand.
I was miserable and empty.
Have mercy, Lord.


_____________________________________
IncompletePage, SimilarTo
1) The formats (CD, tape, digital, etc) are unknown for most of these releases. Can anyone clear those up? 2) "Ad Maiorem..." consists of two parts. Which tracks make up part 1, and which make up part 2? 3) Any more English translations?


Similar to: [SECULAR] Сивый Яр, Judas Iscariot, Frosthammer, [CHRISTIAN] Elgibbor, Thy Sword, Winter's Dawn, Евроклідон / Evroklidon, (add more later)

No comments: