TRINITYRIA HVITETRONE


BAND NAME: Trinityria Hvitetrone
GENRE: Unblack Metal
STATUS: Split-up
LOCATION: Norway

Originally two separate projects, Trinityria and Hvitetrone, both formed in 2019.
This is a continuation of those projects, under one name.

Lineup:
Kenneth "Nattesorg" Holsen - All instruments, Vocals

Links:
Discography:

This image has been resized.
To view the original 3000x3000 res, click [here].

Come and Worship (album)

18 June, 2019, Naorg Production, Bandcamp, link expired
21 July, 2019, Nosral Recordings, Bandcamp, link expired

The Naorg version was originally a split album between Trinityria, Hvitetrone, and one of Kenneth's noise projects, "Bornagain". Later, the noise music was removed from the split album, and it was eventually reworked so that rather than being a split between Trinityria and Hvitetrone, it was an album released under the name Trinityria Hvitetrone. This reworked version is what appears on this page.

1) Trinityrian Kingdom
5:19

2) Come and Worship
4:31

3) Outside Celestial Space
4:15

4) One Way to Trinityria
6:23

5) Dødens bånd
4:35, lyrics:
Han vendte øret til meg,
jeg vil kalle på ham alle mine dager.
Dødens bånd snørte seg om meg,
dødsrikets redsler nådde meg,
jeg fant bare nød og sorg.
Da påkalte jeg Herrens navn:
«Å, Herre, redd livet mitt!»
Herren er nådig og rettferdig,
vår Gud er barmhjertig.
Herren vokter de uvitende,
han kom meg til hjelp da jeg var langt nede.
Kom til ro igjen, min sjel,
Herren har svart deg!
Ja, du har fridd mitt liv fra døden,
øyet fra tårer og foten fra å snuble.
Jeg skal vandre for Herrens ansikt
i de levendes land.
Jeg trodde, også da jeg sa:
«Jeg er hardt plaget.»
Jeg sa i min angst:
«Alle mennesker lyver.»
Hva kan jeg gi Herren igjen
for alt det gode han gjør?
Jeg løfter frelsens beger
og påkaller Herrens navn.

6) Ravnungene Som Roper
4:03, lyrics:
Han leger dem som har et knust hjerte,
og forbinder sårene deres.
Han vet hvor mange stjernene er,
og gir alle navn.
Vår Herre er stor og rik på kraft,
hans forstand er uten grenser.
Herren holder de hjelpeløse oppe,
men bøyer de urettferdige til jorden.
Syng lovsang for Herren,
spill på lyre for vår Gud.
Han dekker himmelen med skyer,
sørger for regn til jorden
og lar gresset spire på fjellene.
Han gir føde til dyrene,
til ravnungene som roper.
Han bryr seg ikke om hestens kraft
og gleder seg ikke over mannens muskler.
Herren gleder seg over dem som frykter ham
og venter på hans miskunn.

7) I Sin Helligdom
4:28, lyrics:
Mitt hjerte er rolig, Gud,
jeg vil synge og spille av hele min sjel.
Våkn opp, harpe og lyre!
Jeg vil vekke morgenrøden.
Herre, jeg vil prise deg blant folkene,
lovsynge deg blant folkeslag.
For høyere enn himmelen er din miskunn,
din troskap når til skyene.
Vis deg høy over himmelen, Gud,
vis din herlighet over hele jorden!
Hjelp oss med din høyre hånd,
svar meg så dine kjære kan bli berget.
Gud har talt i sin helligdom

8) Større Enn Alt
4:38, lyrics:
Jeg bøyer meg mot ditt hellige tempel,
jeg priser ditt navn for din miskunn og troskap.
Du har gjort ditt navn og ditt ord
større enn alt.
Du svarte meg den dagen jeg ropte,
du fylte meg med styrke.
Alle konger på jorden skal takke deg, Herre,
når de hører ordene fra din munn.
De skal synge om Herrens veier,
for Herrens herlighet er stor.
Høy er Herren, men han ser den lave
og kjenner den stolte på lang avstand.
Går jeg i trengsel, holder du meg i live,
du retter hånden ut mot mine arge fiender,
din høyre hånd berger meg.
Herren skal gjøre vel mot meg.
Herre, din miskunn varer evig.



______________________________
Miscellaneous stuff:

"Come and Worship" cover artwork without text, from Nosral's Bandcamp:

No comments: